Alla inlägg under mars 2011

Av mia - 10 mars 2011 20:48

Jaha, nu har jag bakat igen. Och så här blev tårtan som jag bjöd mina fd arbetskompisar på innan jag bytte arbetsplats.



      


Och av dem fick jag denna underbart fina bukett med tulpaner + 2 kaffekoppar och 2 frukostskålar.

Ska ta kort på dem en annan dag för de är så söööööta så jag måste bara visa er dem.


     



Visst hade jag gulliga jobbarkompisar?

Saknar er faktiskt liiiite iaf. *S*


Av mia - 10 mars 2011 10:18

Här kommer några av mina nya favoriter............

 

De kommer från:

 www.milanoo.com


Det finns ju så många fina, bara på milanoo finns det 3010 klänningar.....



            


största favoriten idag:



och några fina till


        


Är just nu inne på en klänning med mer än en färg.

Tror jag vill ha en i silver + någon färg.

Kan man då ha "festen" i mer åt champagen hållet? Eller måste klänningen matcha resten av festen eller kan man så att säga sticka ut med en klänning i "fel" färg????

Men visst är det även snyggt med champagne och vitt som i de översta klänningarna?

Just nu är min största favorit klänningen i mitten, den i silver och vitt.

Men imorgon är det nog en annan *S*



Av mia - 9 mars 2011 06:53

I´m back!

 

 

 

Nu är det länge sedan jag skrev.........

Ska alldeles strax gå av nattpasset. Är skit trött just nu.

 

Skriver mer en annan dag men jag är tillbaka iaf......

 

Och planerna går iaf vidare mot november.

Ovido - Quiz & Flashcards