Alla inlägg den 23 januari 2011

Av mia - 23 januari 2011 17:45

Så olika vi är

 

Hahaha..........
gud vad vi är olika..........
I allt. Inredning, klädsmak mm. Inte ofta tycker vi likadant.


Men det ska bli kul att se hur det blir i slutänden........

 

Bad sambon idag kolla på lite klänningar för jag vill veta vad han tycker.......
Och inte gick det som jag hoppades. *ASG*

Min favorit klänning sa han helt enkelt så här om:
Inte den där, det ser ut som någon har sprutat grädde på den.

Jaha................. Och jag som tyckte den var så fiiiiiiiin.

 

Han gillar denna fast utan slöja:


      

Av mia - 23 januari 2011 09:08

HJÄLP!!!!!!!!!!!

 

Den är borta!


Min TIARA.......

Jag kan inte hitta den.

 

I somras när vi flyttade så rensade vi ut en himla massa onödiga saker. Och jag hoppas verkligen inte att någon kastade min tiara.

Men jag tror att jag packade ner den själv för att ingen skulle se den, inte ens sambon visste om att jag hade den då. Hittade en jag föll för och köpte den för ca 1½ år sedan, tänkte att dagen då jag får använda den för hoppningsvis kommer. Och nu har dagen blivit bestämd men nu är den borta. Det finns några kartonger till att gå igenom. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag hittar den.

 

Får klä på mig och gå ut och kolla bland de få kartonger som är kvar.

Håll tummarna för att jag hittar den!

 

    


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards