Alla inlägg den 29 januari 2011

Av mia - 29 januari 2011 16:28

Vad händer nu?

Igår pratade jag med chefen som sa hon skulle prata med facket på tisdag om min placering så att allt blir rätt. Eh, varför blanda in facket pga att jag ska byta arbetsplats? Hon vill inget mer säga förrän hon pratat med dem.

Visst blir man nervös??????????

Kommer hon säga upp mig? Men hon söker ju P.A så det borde inte funka.....


Men är det så så får jag väl se det som att det är dags att gå vidare i livet. En fundering jag haft länge men har man en tillsvidare anställning så är jag iaf lite feg. Vet att jag inte ska jobba som p.a resten av livet..........


Är det nu dags att gå vidare?


Vad tror ni händer nu?


Och vi som planerar att gifta oss 11-11-11............. Och blir jag arbetslös så har vi ju absolut inte råd. BAJSA oxå.


Vad gör man?????????????

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards