Alla inlägg den 24 januari 2011

Av mia - 24 januari 2011 12:21

Någon som känner igen denna klänning?

Den har varit en favorit i ett par år. Hittade den på Tradera men nu kommer jag inte ihåg vem som hade den.

Så vet du vart denna går att köpa, hör av dig!


  


Eftersom sambon tyckte min favvo klänning såg ut som en hög med grädde så kollar jag nu på andra. Även om det är jag som bestämmer vilken klänning jag ska ha så vill jag ju att sambon också tycker om den.


Han tycker att jag brukar "köra över" honom.

Så häromdagen sa han faktiskt att vi är 2 om det här nu! *S* Va? Är vi? Ska jag inte gifta mig med mig själv?

Självklart ska vi fixa denna dag ihop. En stor dag för oss båda och då vill jag ju inte att han tycker att jag ser ut som en hög med grädde......


Vad tycker ni?

 

Kommer nog lägga ut många klänningar här så jag vill gärna veta vad ni tycker.

Av mia - 24 januari 2011 08:22

Måndag morgon och jag är trött, trött trött.


Idag har jag en sjuk liten gosse här hemma, han har feber. Bäddat ner honom i soffan där han just nu kollar på Mr Bean (tecknad). Tur även lillasyster är hemma från dagis så han får lite roligt av henne också.


Så idag ska vi bara mysa och ha det lugnt och skönt.


Nån som vet vart man hittar ett ställe som gör fina inbjudningskort? Hittat några ställen på nätet men ingen som har utformningen som jag vill ha.

Vill ha ett fyrkantigt inbjudningskort med öppningen i mitten, så man viker upp två sidor när man öppnar det, om ni förstår hur jag menar. Alla har ju bara att man öppnar på sidan...............

Jag vet precis hur jag vill ha kortet........... behöver bara hitta rätt sida, men jag har ju gott om tid ännu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards