Alla inlägg den 10 februari 2011

Av mia - 10 februari 2011 20:40

Var idag på Viktväktarna, trodde inte det gått så bra.


Men jag hade gått ner 1 kg. Kanske inte så mycket men iaf 1 kg.

 Yes, vad gutt.

Totalt 3,2 kg på 4 veckor. Hade hoppats på mer men får väl vara glad för de kg jag förlorat iaf. Så nu har jag bara minst 17 kg kvar till novemer. Hoppas på minst 20 men är nöjd med 15 kg.


Kanske dags att börja röra på fettet också.........



  


Och datorn är fixad............. så skönt

Av mia - 10 februari 2011 08:51

......... vilket skit det är......... när inte datorn funkar.

Ett par dagar har jag nu fått sitta vid barnens dator. Men vill ju ha min där jag har allt jag behöver och lite till.

Man blir ju lite handikappad när det inte är som det brukar vara.

 

Vid denna datorn blir jag helt nollad...........

 

Hoppas gubben min hinner fixa den snart, eller han försöker men det har inte lyckats ännu.


   Kalmar Slottskyrka

Ovido - Quiz & Flashcards