Alla inlägg den 14 februari 2011

Av mia - 14 februari 2011 12:32

Nu är tårtan färdig.....................

Och jag tror jag vågar visa den för er.

Men inte just nu för jag hittar inte sladden.......


Men snart får ni se min alla hjärtans dag tårta iaf!


Hur firar ni alla hjärtans dag?


  

Fin va?

men inte min......

Av mia - 14 februari 2011 09:16

Ang brudklänning så har jag ännu inte beställt någon eftersom jag är lite för "tjock" ännu. Men jag behöver den ju inte förrän i november.

Men edlunds verkar vara en seriös tjej. Hittade henne på tradera där hon har väldigt bra betyg, vilket är viktigt, iaf för mig........ Hon svarar snabbt på mail och är trevlig. Så jag tror inte du behöver oroa dig för denna säljare.


Hon har många fina klänningar och på tradera har hon nu lagt upp ännu fler som inte finns på hemsidan ännu. Där heter hon brudochbal.


Men finns det någon annan där ute som har beställt från denna tjej?



    

en av sambons favoriter som kommer just från : http://www.edlundsbrudochfest.se/news_1.html











Happy Valentines Day

 

Dags att göra färdigt tårtan. Bilder kommer..... om det inte slutar med kaos. *S*

Ovido - Quiz & Flashcards