Alla inlägg den 11 februari 2011

Av mia - 11 februari 2011 07:02

Virrpanna................


det är jag.

igår kväll var jag och mamma på netto och handlade. När vi står i kassan upptäcker jag att jag har glömt plånboken i bilen. Säger till mamma och ska gå ut, men i dörren möter jag en tjej som bara vill prata. Ser att mamma ber mig skynda på................. men sen kommer hon........


Du har ju plånboken i korgen................

Eh, har jag? Det hade jag glömt. Tur jag inte gick ut till bilen för då hade jag väl stått där än och letat.


Gubben skulle ha snus oxå, mamma påminner mig när jag står och plockar upp varorna från korgen, det är lugnt jag vet säger jag då.


När jag betalat och håller på att packa ner varorna i kassen kommer jag ihåg.......... SNUSET!!!! det glömde jag iaf.........


Vilket j**vla minne va?


  

Ovido - Quiz & Flashcards