Alla inlägg den 17 februari 2011

Av mia - 17 februari 2011 21:50

OJ OJ OJ............ vad det är svårt.


Jag trodde jag visste vad jag ville ha för klänning men inte nu längre.

Jag har hela 12 klänningar som jag tycker om.


Hur väljer man?

Tänk att man bara får ha 1 klänning...... *S* Det finns ju så många fina.

Och gubben och jag har inte samma smak, så det blir inte heller lätt att få ihop våra viljor till en klänning. Fast han säger att han inte vet hur den ska se ut, att jag får välja osv, men det finns ju vissa som han inte tycker om, men som jag tycker om. Även om jag får välja så vill jag ju ändå ha hans synpunkt och jag vill ju att han ska tycka att jag är helt underbar denna dag och inte..... Åh, valde hon den klänningen.


Hur gör man? Hur väljer man?

Det måste ju bli helt rätt. Man kan ju inte köpa 5 st och se vilken man använder lixom......


HJÄLP!!!!!!!!!!!!

Hur väljer jag rätt?

 

mina favoriter just nu.......

 

                       

vilken hade du valt?

Så jäkla svårt. Vissa är jättefina bak men inte fram, andra är jättefina fram men tråkiga bak..... Och som ni ser är det ju olika stilar på favvisarna.

 

HJÄLP MIG!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards