Alla inlägg den 16 februari 2011

Av mia - 16 februari 2011 20:05

Så här såg det ut när jag gjorde min alla hjärtans dag tårta........


Vad tycker ni?



      nu är bottnarna bakade och formade  
      lite fyllning på, på detta lager, vit chokladmousse
       marsipan och chokladpasta
         en bård i pasta och en i tyg
       blommorna blir till
      lite pill och lim så går det bra
      sen limmar jag fast blommorna på tårtan
      och flera blommor
      och till sist ett par ringar

Och så här blev den till slut



  


Och sedan åt vi upp den............. mums.


Och denna gjorde jag i smyg till sambon som han skulle tagit med sig till jobbet, men glömde den hemma. Tacksamt va?

Av mia - 16 februari 2011 14:34

Hade tänkt visa er min och sambons alla hjärtans dag tårta men vet inte hur man får bilden från kameran och in i datorn. *S*  Så får vänta tills gubben kommer hem.

Vi hade världens bästa alla hjärtans dag och förlovning någonsin......

NOT!!!!!!!

Vi hade min syster, hennes barn, min mamma och hans föräldrar på besök, ingen visste att vi skulle göra en omförlovning utom mamma. Och hur kul blev det när inte ens gubben var hemma? Han var ute och åt med jobbet för att sedan skjuta pilbåge. Men han kom hem vid åtta, när alla hade åkt och då tänkte jag att vi skulle ha mysigt bara han och jag.

Och vi hade världens bästa och mysigaste stund.....

NOT!!!!!

Han hade fått en släng av den härliga maginfluensan som vi haft i huset. Nice...... Så mellan kräkningarna förlovade vi oss igen.

Härligt livet är!!!!!!!!!

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards